W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 7 marca 2015

Słowa...

Jeszcze dwie prace z wymianki prywatnej z Maj- nie pokazane do tej pory...;)

Pierwszy ateciak- na oryginalnej drewnianej bazie Tima Holtza. Stąd tak mało się dzieje- nie chciałam zasłaniać tego pięknego tła.


Kolejny- z cytatem Roberta Fulghuma:


A cały tekst brzmi tak:
 
W najcudowniejsze rzeczy trzeba wierzyć, żeby móc je zobaczyć. 
W latające renifery i anioły. 
W pokój na ziemi, dobrą wolę, 
nadzieję i radość. 
One są prawdziwe, 
ponieważ ich istnienie można sobie wyobrazić. 
Boże Narodzenie to nie jest data w kalendarzu, 
to jest stan świadomości.

I dzisiaj po raz pierwszy na moich zdjęciach widnieje digi- stempelek zaprojektowany przez Novinkę.
Zajrzyjcie koniecznie na jej bloga, bo Magda nie tylko projektuje cudne stemple, ale i tworzy piękne artystyczne dzieła.

15 komentarzy:

  1. Są absolutnie fantastyczne - dziękuję Bogusiu :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu piękne prace i ogromnie się cieszę, że stempelek sprawił Ci radość i jestem dumna, że zamieszkuje na takich cudnych działach :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Aż ciężko się zdecydować, która wywiera na mnie większe wrażenie. :)
    Bogusiu, częstuj się zdjęciem, nie mam nic przeciwko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm - a ja szukam stempelka :) to pewnie zegar. Panie ubrane w dawnym stylu bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i świetny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do pierwszej, to już zastanawiałam się nad nią jak zobaczyłam ją na FB ;).
    Bo jednak czas płynie ale Twoje panie są uśmiechnięte więc chyba nie ma się czego obawiać :).

    A drugi, to po prostu ja :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna praca inna od drugiej:) a obie prace cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ATC. Podoba mi się tło od TH i wspaniale zostało wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ATC. Podoba mi się tło od TH i wspaniale zostało wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy refleksyjny, drugi motywujący, oba przepiękne

    OdpowiedzUsuń