W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 1 lutego 2014

Z sercem do serca.

Scrap powstał na wyzwanie Hopmartu. Użyłam sporo mediów w dość wesołych, ciepłych kolorach, choć i niebieski się znalazł pod zdjęciem ;) Chciałam trochę radości i słońca w umieścić w tej pracy, bo już ponura, chłodna zima bardzo mi się znudziła...




Pisałam Wam kiedyś o prezencie dla Dryszki- i teraz już mogę Wam pokazać: znalazłam przez przypadek kubek, na którym jest prawie- ona ;) Nawet mama Karoli się zdziwiła- a Wy, co sądzicie? :)


Dzisiaj zamiast cytatu mam dla Was przepiękne wykonanie "Modlitwy". Pierwszy raz spotkałam się z tą wersją- w wykonaniu Mariana Opanii i muszę przyznać, że skradła moje serce :)



10 komentarzy:

  1. Ooo jak kolorowo :) Bardzo fajna praca, ładne kolorki, żywe i radosne. Zdjęcie urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło do Ciebie zaglądać : radosna praca i przepiękna muzyka (nie znałam tego wykonania)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE LO!!! Fantastyczne tło - przepiękne kolorki! ♥ A co do Dryszki to widzę pewne podobieństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wiosenno-letnie kolory i te piórka - są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już powoli tęsknię do wiosny....Ciekawe LO:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, lekka praca!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełen radości i kolorów scrap, przyjemnie popatrzeć. Dawno mnie nie było u Ciebie, nie wyświetlały mi się aktualizacje postów na LM... widzę nową główkę na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo i radośnie. Przyjemnie popatrzeć i popodziwiać taką wesoła pracę, gdy za oknem mróz i zaspy po dach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne LO :)) Dziękuje za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń