W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 20 grudnia 2013

Aniołkowy tag.

Tag w świątecznych klimatach, który pofrunął na wymianę Na Strych, a jednocześnie zgłaszam go na to wyzwanie.
Z materiałów zakupionych w Na Strychu wykorzystałam m.in.: mgiełkę, tusz alkoholowy, distress, aplikator, skrzydełkowy wykrojnik.






Jednocześnie pragnę podziękować Stonogom za wyróżnienie mojego świątecznego prezentu- ukwieconej skrzynki na przydasie:)


Jeśli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, 
twoje łzy przeszkodzą ci patrzeć w piękno gwiazd. 

Marcel Proust

11 komentarzy:

  1. Ale śliczny! Piękne kolory i forma.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna faktura a i grafika wyjątkowa....Teżkupiłam sobie
    ( hm...sobie?) te skrzydełka- bo wypatrzyłam je na Twojej wcześniejszej pracy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest Twój tag Bogusiu:), piękne kolory... no i świetna grafika oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag:) Piękny też cytat pod postem...jakoś mnie tak dziś uderzył..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne anioły i świetne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag ! Cudowne efekty mediowe :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory no i całość atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty tworzysz te obłędne tła? Grafika cudna,a skrzydła w rameczce zachwycające!!! I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia. Piękny tag - rameczka ze skrzydłem genialna!

    OdpowiedzUsuń