W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 21 lipca 2013

Pamiątkowy scrap.


Lubicie chlapać? Ja lubię:) I pochlapałam sobie z przyjemnością na ulubionym papierze z kolekcji Color Conspiracy . A przy okazji oprawiłam jeden z rysunków mojego synka;) Takie rysuneczki dostawałam często, gdy Robert był w I- II klasie. Zawsze oprócz rysunku była jakaś dedykacja albo symbol uczuć. Zapraszam Was na bloga Scrappo- tam znajdziecie więcej pochlapanych prac.



Każde dziecko jest dowodem, że Bóg nie znudził się człowiekiem, że nie uprzykrzyli mu się jeszcze ludzie. Rabindranath Tagore

8 komentarzy:

  1. Rysunek dziecka na scrapie? Cudny temat, zachwycasz! :) A chlapać... ajj lubimy i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chlapania a rysunek dziecka na scrapie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pamiątka. Chlapany scpap wyszedł ślicznie, a obrazek na nim śliczny. Zdolne dziecko, pewne po mamie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Cudownie wyszło:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Takie obrazki za każdym razem łapią za serce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pamiątka!!! Fajny pomysł na wkomponowanie rysunku do scrapa, a chlapanie też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń