W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 1 maja 2013

Skrzydła.

ATC na wyzwanie Rudlis na blogu ArtGrupy ATC... Od dawna wiedziałam, jak moje prace mają wyglądać, ale nie podejrzewałam, iż pomysł z umieszczeniem na ateciaku metalowego wieszaczka sprawi mi aż tyle problemów. W końcu poradziłam sobie jakoś, ale jeśli macie pomysły na stabilne użycie tego wieszaka, to  chętnie z nich skorzystam... Skrzydła Holtzowe, zembossowane.



Moje ateciaki poleciały na swoich skrzydełkach do Rudlis i Anuszki...

A jeśli ktoś jeszcze ma ochotę zapisać się na moje candy, to serdecznie zapraszam:)

 Prawdziwa siła człowieka tkwi nie w uniesieniach, 
lecz w niewzruszonym spokoju. 

Lew Tołstoj

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjne ATC. Skrzydła cudowne!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzydła z rozmachem jakby orła-pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ATC! Skrzydła wyglądają jak z cienkiej blaszki:) A wieszaczek sama wyginałaś? Jak z szafy:) Co do ustabilizowania... Glossy accents? Chyba łatwiej go nałożyć od kleju magic. Może przyszyć w kilku miejscach? Ale to chyba zbyt widoczne. Nie ważne, umocowanie za pomocą ćwieka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzydła i wieszaczek - świetne połącznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzydełka nastrojowe i z pazurem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj-piękne te Twoje prace.Podoba mi się na Twoim blogu wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów,pozdrawiam cieplutko i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne :) świetny pomysł z tymi wieszakami ;) a skrzydła wyszły przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nie znam lepszej opcji -Twój sposób jest ok !!! cały pomysł i wykonanie podziwiam i zacięcie do zrealizowania "mimo wszystko " ;)) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudne! Wspaniale wykorzystałaś dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sposób ufiksowania wieszaczka- godny opatentowania : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super skrzydlate ATC :)

    OdpowiedzUsuń