W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 6 maja 2013

Krem sułtański.

Hej, witajcie!
Oto fotorelacja z dzisiejszego losowanka:




Tak więc już wiadomo, do kogo trafi tag z niespodzianką:) Monię Fioletową proszę o kontakt na maila: boeimałpaonet.pl

A w Collage Caffe- kolejna wymiana tagowa. Tym razem przygotowujemy "Krem sułtański" według przepisu Agnieszki- Anny. Miało być z bitą śmietaną, kakaowo i słodko;) Mój tag trafił do Shraddy.




Czyż to mało znaczy cieszyć się słońcem, 
radośnie powitać wiosnę, 
kochać, zamyślić się, 
związać koniec z końcem?

Matthew Arnold

7 komentarzy:

  1. Dziękuję ;))) Całuski dla maszyny losującej ;))) Musiałam szybko wybiec do ogródka, kiedy zobaczyłam moje imię na monitorze, żeby oszczędzić domownikom stanów przedzawałowych na dźwięk moich pisków radości i widok rytualnego tańca ze szczęścia ;))) Pozdrawiam w eksplozji wiosny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoja radość, Kochana:) Serdecznie pozdrawiam i czekam na adresik;)

      Usuń
  2. Gratulacje dla Fioletowej Szczęściary :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla Moniki :))) ... ale szczęściara !!!
    A krem sułtański, ach ... palce lizać, tzn. cudna praca :)
    Serdeczności kochana !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ho Boei !
    super tag, a te dwie pierwsze kartki z poprzedniego posta! loowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Cudny ten Twój kremik! I jaki smakowity! Mniam! :-)

    OdpowiedzUsuń