W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 15 maja 2013

Coś, co mamy w sercu zawsze.

Kochane! Chciałabym Was serdecznie zaprosić na moją pierwszą wymianę organizowaną na portalu Scrapujących Polek. Temat piękny: DZIECIŃSTWO. Coś, co mamy w sercu, bez względu na wiek... Wspomnienia, klimaty, obrazy...
Moje ATC z cytatem zaczerpniętym z książki człowieka, którego bardzo cenię, pofrunie do jednej z osób, która zechce uczestniczyć w zabawie.


Na portalu ruszyło też wyzwanie Anuszki na temat ABSURD. Zobaczcie moje absurdalne ATC (interpretację pozostawiam Waszej wyobraźni) i biegnijcie popatrzeć na prace moich koleżanek i kolegi.


Dzieciństwo jest jedyną porą, która trwa w nas całe życie.

Ryszard Kapuściński

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna i zmusza nas do refleksji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te atciaki, w oko wpadł mi ten drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super te maleństwa , a niebieskie kwiatki sa the best :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ATC! Pięknie interpretujesz tematy ATC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Boei! Zaglądam dziś do Ciebie z prośbą... Proszę napisz na mojego maila pasje.iluszki@gmail.com swój adres, ponieważ chcę wysłać Tobie upominek,który zdobyłaś w Zgaduj Zgaduli - zgadłaś,upominek był pod środkowymi życzeniami :) Kilka osób odgadło schowek, ale nikt nie odgadł co to za niespodzianka, nawiasem mówiąc to rodzinna sesja zdjęciowa, więc zmieniłam zasady i upominki dostaną wszyscy którzy prawidłowo wskazali schowek :) Czekam na Twój adres i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i mądre słowa :)

    OdpowiedzUsuń