W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 9 lutego 2013

Our story...

Walentynki coraz bliżej, stąd ten tytuł i temat ATC:) Chciałam, by było trochę romantycznie, trochę intrygująco;) Dzisiaj też po raz pierwszy inspiruję Was na blogu Scrappo. A jeśli ktoś ma ochotę wymienić się ze mną na walentynkowego ateciaczka, to jestem chętna- wymienię się z pierwszą osobą, która wyrazi taką chęć pod tym postem:)



W pracy użyłam przepięknych papierów z kolekcji Bo Bunny Love Letters, które  nie tylko mają cudowne kolory, ale też i wzory. Aż żal ciąć;) Z tej samej kolekcji są przyklejone na dole ateciaka kryształki. Skrzydełka pokryłam glossy, a oprócz tego pracę delikatnie potuszowałam distressami Tea Dye i Tattered Rose.

    Mówią, że kiedy rodzi się człowiek
z nieba spada dusza
i rozpada się na dwie części...
Jedna z nich trafia do kobiety,
druga do mężczyzny...
Natomiast całe życie
polega na odnalezieniu
tej drugiej polowy...
Połowy swojej własnej duszy...
Połowy samego siebie...

 Gabriel Garcia Marquez
 

28 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?Chcę bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ateciak jest prześliczny!!!
    Uwielbiam dziewczynki ze skrzydełkami motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ skrzydła pięknie błyszczą się! Ciekawe czym je potraktowałaś. Świetny ateciak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj! spóźniłam się:(
    Ale jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ATCiak, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe! i pięknie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetn yateciak w pięknych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziewczyny:) Wasze słowa wiele dla mnie znaczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny! Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ATC marzeń, taki zawadiacki!

    OdpowiedzUsuń
  11. So gorgeous, love the image & bunting.

    Donna x

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję, Kochane:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo!!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te retro dziewczynki... uwielbiam je i Twoją pracę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow! Jaki śliczny! :) A papiery rzeczywiście piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedzinki u mnie . Dziś tylko zerknęłam do Ciebie , śliczne prace
    , jak tylko znajdę troszkę czasu to podczytam Twojego bloga . A co do męża to weterynarze to fajni chłopacy ... też mam takowego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny !!! Myśl na zakończenie - niesamowita !!! Zastanawiam się, czy jest jakiś blog z takimi myślami, powiedzeniami, życzeniami ?
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulka, dziękuję bardzo za wyróżnienie:) Miło mi, Skarbie!
      Nie znam takiego bloga, ale są strony internetowe pełne różnych cytatów i fragmentów książek, najczęściej korzystam właśnie z nich, czasem z własnych zasobów literackich;)

      Usuń