W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wędrownik Ayeedy.

  Wpis do wędrownika Ayeedy... Temat: SEKRETY KOBIETY.






 




Wczoraj mąż zabrał mnie do kina- do końca nie wiedziałam, na co idziemy... Film okazał się wspaniały, a z pewnością sama bym go nie wybrała. "O północy w Paryżu"- POLECAM:)

Jeżeli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta,
nie słuchaj tego co mówi - patrz na nią.
                                                                                                                    Oscar Wilde                                                                                     

15 komentarzy:

  1. Świetny wpis. taki bardzo w stylu Ayeedy.. :)
    no i rewelacyjny ten cytat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis.
    Ogromnie podoba mi się jego klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej , rewelacja..ja też chyba musze puścić wędrowniczek w świat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boei - cudowny, niezwykle klimatyczny i tak - baaardzo w moim stylu:) Dziękuję kochana!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny!!!!! Cuuudne detale!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niezwykły, vintage'owy klimat! Magiczny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny vintage wpis. Uwielbiam te motyle...Co do filmu nie przepadam za Allenem. Próbuję się przekonać oglądając każdy film, ale na nic to. Naprawdę polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Film jest świetny, serio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki retro romantyzm :)
    piękny... fajnie wszystko do siebie pasuje :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny wpis,tekst również!:)

    strasznie podoba mi się pomysł z takim wędrownikiem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to fajne !!!! Dostałam paczkę jest .....!!!!!! I za nią cię :******* stokrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę tylko pozazdrościć Ayeedzie takiego wpisu. cudeńko. a kina to bardzo zazdroszczę. ostatni raz wybrałam się z mężem ok. 1,5 roku temu...

    OdpowiedzUsuń