W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 9 lipca 2011

Ateciaki.

  Takie ATC powstały na indywidualną wymianę z Rafiją. Dwa tematy podałam ja, dwa- ona. Tematy Rafiji to:

I Układam teraz swoje życie


II Dajcie mi spokój


Moje tematy- mniej skomplikowane;)

I Przyjaźń


II Czas

I ostatnia praca- "Znaczek pocztowy", na wyzwanie Scrapujących Polek:





I jeszcze- mój ulubiony tekst Coelho,poczytajcie:

Każdy wojownik światła bał się kiedyś podjąć walkę.

Każdy wojownik światła zdradził i skłamał w przeszłości.

Każdy wojownik światła utracił choć raz wiarę w przyszłość.

Każdy wojownik światła cierpiał z powodu spraw, które nie były tego warte.

Każdy wojownik światła wątpił w to, że jest wojownikiem światła.

Każdy wojownik światła zaniedbywał swoje duchowe zobowiązania.

Każdy wojownik światła mówił "tak", kiedy chciał powiedzieć "nie".

Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał.


I dlatego jest wojownikiem światła. Bowiem doświadczył tego wszystkiego
i nie utracił nadziei, że stanie się lepszym człowiekiem.
Paulo Coelho
Podręcznik wojownika światła

Przesyłam  wakacyjne uściski!!

9 komentarzy:

  1. Cudownie różnorodne prace. Każda inna i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I mam pytanie: te klucze na drugiej pracy to ręcznie zrobione czy kupne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! these are amazing, I love your style. :o)

    Donna x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za piekny komentarz, weszłam do Ciebie i juz tu zostaję, robisz takie cudownosci, odrazu kliknelam "obserwuję", nie chce przeoczyc nastepnych Twoich natchnien :))) Pozdrowienia wakacyjne i usmiechów tysiące

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! A 'Znaczek pocztowy' mnie zauroczył, rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ATC ze znaczkiem mocno tajemnicze i intrygujące :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, piękne ateciaki i mocno intrygujące tła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Dziewczyny, za te miłe komentarze. Pozdrowionka:*

    Kasiu, elementy na drugim ATC są wycięte Big Shotem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "znaczek" jest tak przeszywający, że boję się spojrzeć.. i nie mogę się oderwać jednocześnie. Niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń