W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 8 marca 2011

Dzień Kobiet.

   Ja lubię to święto... Dlaczego mam nie lubić, skoro tego dnia od najmłodszych lat wszyscy mnie rozpieszczają...?;) Dzisiaj też nasz dom tonie w kwiatach, w końcu jesteśmy trzy- ja, moja najstarsza córka Agnieszka i moja młodsza córka Karolina, a wokół nas- FACECI;)


"A że Pan Bóg ją stworzył, a szatan opętał,
Jest więc odtąd na wieki i grzeszna, i święta,
Zdradliwa i wierna, i dobra i zła,
I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza...
I anioł i demon, i upiór i cud,
I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna.
Początek i koniec – kobieta – to ja."

  /Julian Tuwim, "Ewa"/

Więc, Dziewczyny, wszystkiego co najlepsze dla Was!!!!!!:)

      U Moteczka- koniec wymianki zimowej. Dziękuję Ci, Marysiu, zorganizowałaś to wspaniale.
Ja dostałam cudną paczuszkę, a haftowany obraz mnie oszołomił i od razu zawisł w przedpokoju- każdy, kto wchodzi, może go obejrzeć...



Te cudowności przygotowała dla mnie Emart, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, Kochana:)

Ja przygotowałam prezent dla Miki78, zrobiłam zimowy notes- pozdrawiam, Dominika;)


    A teraz wracam do stołu z kawą i tortem; życzę miłego, wesołego i pełnego uwielbienia dla Waszej kobiecości popołudnia:) Sobie też;)

6 komentarzy:

  1. WSszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet.
    Wspaniale niespodzianki wymiankowe :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki z wymianki, naprawdę cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty:))
    Dziękuję ślicznie za życzenia.
    Dla Ciebie także wszystkiego dobrego z okazji "naszego święta".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zabawa, miłe prezenty, bardzo mi miło że spodobał sie Tobie obrazek. Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu jeszcze raz dziekuję ,ale śliczny obrazek dostałaś pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam już i u Emart, i u Miki78, śliczne prezenty. Notes cudny, haft z przebiśniegami rewelacyjny!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń